Reklamaatiolomake

Kuluttaja: ole reklamaatiotapauksissa yhteydessä suoraan jälleenmyyjään, jolta tuotteen ostit.

Jälleenmyyjä: täytä vähintään tähdellä merkityt kohdat; kaikkien kohtien täyttäminen nopeuttaa palautteen käsittelyä. Täytetty lomake lähetään osoitteeseen palaute@jeldwen.com ja kopiona omaan sähköpostiisi. Kun olet lähettänyt lomakkeen, ilmoitamme 2 työpäivän kuluessa, mihin toimenpiteisiin ryhdymme.

Kuljetusvaurio

  • Tarkasta ovet heti niiden saavuttua. Vastaanotettaessa näkyvät vaurio on merkittävä heti rahtikirjaan, jonka rahdinkuljettaja allekirjoittaa. Kuljettaja voi ottaa vaurioituneen tuotteen mukaansa tai noutaa sen myöhemmin.
  • Piilevissä vaurioissa reklamaatioaika on 7 arkipäivää kuljetuksen saapumisesta.
  • Kaikissa kuljetusvaurio tapauksissa vastaanottajan on täytettävä JELD-WEN-palautelomake, johon kirjataan mm. tilausvahvistuksen ja rahtikirjan numero. Jos reklamaatiota ei ole tehty 7 arkipäivän kuluessa, on vastaanotetut tavarat hyväksytty moitteettomassa kunnossa, eikä korvausta voi hakea.
  • Vaurioitunutta tuotetta ei saa hävittää ilman lupaa.
  • Tavaran purkamisesta johtuvia vaurioita ei korvata.

Valmistusvirhe

  • Jos toteamme, että tuotteessa on valmistusvirhe, toimitamme ensisijaisesti uuden samanmallisen tuotteen tai hyvitämme tuotteen hinnan.
  • Emme vastaa puutteellisen suojauksen/varastoinnin tai virheellisen asennuksen/hoidon aiheuttamista vioista, normaalista kulumisesta ja haalistumisesta tai 5 mm:n vääntymistä. Lue lisää sivulta Takuu ja laatumääritykset.
  • Jos kyseessä on tuotteen vääntyminen, voimme lykätä korjausta ja uuden tuotteen lähettämistä korkeintaan 12 kk palautteen päiväyksestä. Ei ole harvinaista, että vääntymistä tapahtuu tilapäisesti, kun ovi tuodaan uusiin kosteus- ja lämpöolosuhteisiin.
  • Aiheeton tarkistuskäynti veloitetaan (km-korvaus + 50 € / alkava h).

  

Fill out my online form.